Buenos Aires, osa II.

keskiviikkona, heinäkuuta 12, 2006

Loppu.

Nakojaan sitten koitti paiva, jolloin Buenos Aires jai taksin takaikkunaan. Tuo paiva oli juurikin eilen ja talla hetkella maksan riistohintaa nettiajasta Heathrowssa.
Hieman liian nopeasti meni koko puoli vuotta, mutta Helsingin helle vahan helpottaa semituskaista kotiinpaluuta.

Tassa viela viimeisia kuvia:

IMG_3483
IMG_3488
Vikan viikonlopun kunniaksi piti hypata kolmesta kilsasta laskuvarjolla. Vapaa pudotus oli ehdottomasti siistein osuus vaikka meinas pumppu prakata ja henki ei kulkenut. WIIIUUUUU!!! Ehdottomasti kevaan kohokohtia. Kalja maistui jalkikateen.

IMG_3148
San Martin 945 - 9 - 70 hiljeni vihdoin. Viimeinen yhteiskuva ennen kuin Philipp ja Kai palasivat viime viikolla.

IMG_3142
Philippin laksiaisillallinen Green Bamboossa.

IMG_3097
Kassu tuli vastavierailulle ja myos Johanna ehti Bangkokista Chilen ja Patagonian kautta messiin.

IMG_3173
Sarahn, Anitan ja Kain kanssa viettamassa rauhallista tiistai-iltaa.
IMG_3170
...joka ei ollutkaan kovin rauhallinen.

Mun, Annin ja Eddyn laksiaisista nyt perjantailta:
IMG_3437
IMG_3423
IMG_3420

IMG_3050

Plaza Italian aukiolta Palermon kaupunginosasta.


IMG_3064
Paastiin luistelemaan.


IMG_3370
Obelisco - kaupungin 70-vuotias fallossymboli keskella paakatu 9 de Juliota.


IMG_3364
Avenida de Mayon kulmilta keskustasta.


IMG_3112

Plaza de Mayolta (ylla ja alla), minka reunalla myos pressanlinna, jonka parvekkeelta kasin Evitalla oli tapana riehua perjantai-iltaisin.


IMG_3109

Siina ne sit kai olikin. En paase latailemaan muita kuvia, kun tekniikka on taalla hieman rajoitettua. Mutta muutaman tunnin paasta voitte tulla kattomaan kuvia ihan livena. Moi!

P.S. Suuri lukijakilpailu! Olisi mielenkiintoista tietaa keta tata blogia on kaynyt lukemassa, joten jata viesti ja voit voittaa yllarituliaisen!

15 Kommentit:

  • Minä! Minä! Tää on mun ihan lemppariblogi... Terveiset Kruunuhaasta, Kasakan yläkerrasta. Tervetuloa kotiin Simo! -L

    By Anonymous Anonyymi, at 10:32 ap.  

  • Yo tambien!! Mitä voitin?!

    tervemenoa kotiin Simpe!

    -Muttu

    By Anonymous Anonyymi, at 11:59 ap.  

  • Moikkariiii!! Ja tervetuloa kotiin! Olen myös ollut uskollinen lukijasi viimeisen puolen vuoden ajalta, enkä malta odottaa tarinoitasi livenä!
    /Annina

    By Anonymous Anonyymi, at 11:40 ip.  

  • Hei, olen Minna, 24-vuotias opiskelija Helsingistä.

    By Anonymous Anonyymi, at 12:12 ap.  

  • Ilmoittaudun.

    By Anonymous Anonyymi, at 1:40 ap.  

  • Oli hauskaa bongata tuttuja naamoja bilekuvista. Vieläkö Ivanin (paraguayo) Koivu-niminen bändi on pystyssä?

    Porteño (Uade 2003 syksy)

    By Anonymous Anonyymi, at 5:04 ap.  

  • WHEE! Kakkos-Vassinen on jälleen kuvioissa! Tervetuloa takaisin, ikävää etten eilen päässyt moikkaamaan (löysivätkö Seireenit ikinä sua?). Odotan vielä blogiakin kattavampaa matkaraporttia tulevaisuudessa, mulla on ehkä maailman suurin vaihtokateus kun oon kattellu sun "tässä olen Jeesus-puistossa"-"tässä olen Thor Heyerdahlin pojan kanssa"-"tässä on nenäkarhu"-touhuja...

    By Anonymous Anonyymi, at 6:18 ap.  

  • huh. juho. kiitohei.

    By Anonymous Anonyymi, at 8:10 ap.  

  • Minä kans!! Ainakin osa meistä Seireeneistä oli kovin onnekkaita ja löysi Simon Kaivolta keskiviikkona. Jee! :)

    By Anonymous Anonyymi, at 3:24 ap.  

  • Jee kiva kun olet takaisin! Mä oon lukenut myös sun matkakertomuksi. /Mitzi-Mimi

    By Anonymous Anonyymi, at 9:13 ap.  

  • Yks lukija Andien toiselta puolelta... -Kiki

    By Anonymous Anonyymi, at 1:38 ip.  

  • Sun blogisi on kummasti piristänyt tylsiä työpäiviä. Vai onko...? Enemmänkin kateus iskenyt.

    -Iikka

    By Anonymous Anonyymi, at 12:59 ap.  

  • "Anonymous said...
    Oli hauskaa bongata tuttuja naamoja bilekuvista. Vieläkö Ivanin (paraguayo) Koivu-niminen bändi on pystyssä?
    Porteño (Uade 2003 syksy)"
    ---> Kyllä, Ivanin bändi on pystyssä. Ne heitti keikan aiheeseen sopivasti 666-päivänä (6.6.2006) jollain synkällä kellariklubilla Congresossa. Ivan suunnittelee kovasti Suomen-kiertuetta ensi kesäksi (siis ihan itselleen), joten korvat auki!

    By Blogger Simo, at 4:52 ap.  

  • Onks jo liian myöhäistä ilmoittautua?

    By Blogger emaema, at 2:18 ap.  

  • Simba! Lis� tarinoita! Mulle tulee yll�rituliaisia saleen kuitenkin... ;)

    Maija

    By Anonymous Anonyymi, at 4:02 ap.  

Lähetä kommentti

<< Etusivu